Jak firmy produkujące sok radzą sobie z pandemią koronawirusa

Jak pandemia wpłynęła na przedsiębiorstwo produkujące soki

Nie powinno dziwić, że większość barów z sokami, restauracji i innych firm produkujących soki odnotowuje spadek sprzedaży. Około 62% z nich odnotowuje spadek sprzedaży. 21% informuje o tym samym poziomie. Niektóre z nich są zmuszane do zamykania z powodu popytu rządowego w swoim regionie.

Zachęcające statystyki są takie, że około 17% firm produkujących soki, które wypełniły badanie, rzeczywiście zgłasza wzrost sprzedaży w czasie pandemii.

Spośród rodzajów działalności, które odnotowały spadek, najsilniej ucierpiały restauracje (80% odnotowało spadek sprzedaży), a najmniej ciężarówki z sokami (tylko 33% odnotowało spadek sprzedaży).

Typem biznesu, w którym najwięcej osób zgłasza wzrost sprzedaży są bary sokowe - ponad 20% zgłasza wzrost sprzedaży.

Jak dbać o bezpieczeństwo swoich klientów

Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, ważne jest, aby praktykować dobre warunki sanitarne i wykraczać poza normalne procedury operacyjne.

Oto kilka wskazówek:

Postępuj zgodnie z bezpiecznymi praktykami dla COVID-19. Do czyszczenia owoców i warzyw używaj płukanek antybakteryjnych. Jest to bardzo ważny pierwszy krok. Jeśli nie zaczniesz od czystych produktów, nic innego nie będzie miało znaczenia. Kiedy już umyjesz swoje produkty, upewnij się, że traktujesz je tak, jakby były gotowe do spożycia: trzymaj je w rękawiczkach, utrzymuj w czystości, nie pozwól, aby zostały zanieczyszczone. Traktuj je tak, jakbyś teraz podawał je swoim klientom jako jedzenie. Podczas sokowania, uważaj, aby nie zanieczyścić soku. Jeśli któryś z pracowników wykazuje objawy - lub był w kontakcie z kimkolwiek z objawami - trzymaj go z dala od swojej firmy, klientów i innych pracowników. Upewnij się, że często psujesz i czyścisz sprzęt. FDA zwykle zaleca co cztery godziny, ale rób to częściej, aby być bardzo ostrożnym. Jeśli normalnie robisz supergłębokie sprzątanie swoich obiektów co tydzień lub co miesiąc, zwiększaj je do każdego dnia, jeśli możesz. Jeśli normalnie robisz supergłębokie sprzątanie swoich obiektów co tydzień lub co miesiąc, zwiększaj je do każdego dnia, jeśli możesz. Przed założeniem rękawic należy umyć ręce. Często zmieniaj rękawice. Teraz nie jest czas na cięcie kosztów rękawic.

Jak komunikować się z klientami

Postuj na portalach społecznościowych często. Upewnij się, że Twoi klienci są nadal otwarci, przyjmując zamówienia, robiąc każdy dodatkowy krok, aby upewnić się, że ich produkt jest bezpieczny. Ważne jest, aby komunikować się o dodatkowych środkach ostrożności, które podejmujesz, aby poczuli się komfortowo kupując w Twojej firmie. To są straszne czasy i jest całkowicie zrozumiałe, że mogą się trochę obawiać surowego soku i produktów spożywczych. Umieść zdjęcia swojej czystej, bezpiecznej kuchni. Pokaż swojemu personelowi noszącemu rękawice i maski przekazującemu sok klientom lub dostawcom. Pokaż im, jak lśniąca jest twoja operacja. Co najważniejsze, przypomnij im o tym, jak ważne jest zachowanie zdrowia i spożywanie surowych owoców i warzyw!

Zwłaszcza składników odżywczych wzmacniających odporność.

Są niezbędni

Nie zapominajmy, że biznes odzieżowy jest częścią ekosystemu żywności i napojów, a my jesteśmy niezbędni. Istotne jest, aby robić wszystko, co w naszej mocy, aby nadal dostarczać ludziom składniki odżywcze, które są im potrzebne w tym trudnym okresie, i oferować im komfort zakupu zdrowych, odżywczych produktów.

Jessica, właścicielka Healthy Being Cafe w Jackson Hole, Wyoming powiedział do ładnie:

...z drugiej strony, postrzegam to jako szansę dla naszego świata, aby zacząć cenić zdrowie na poziomie głównego nurtu i zacząć zmieniać rzeczy na lepsze. Możemy stać się liderami, prowadząc ludzi do tego, aby to, co jedzą i piją, stało się priorytetem. Ziemia krzyczy na nas, aby naprawić sytuację i przestać zatruwać się sobą i przyrodę. Mam nadzieję, że wszyscy będziemy słuchać. Będziemy nadal robić to, co do nas należy, dostarczając naszej społeczności gęste, żywe pożywienie i napoje, tak długo jak będziemy mogli.
Bądźcie pozytywni, trzymajcie się nawzajem bezpiecznie i nie poddawajcie się!

Zobacz również